Niyə mühərrik yağı qara olur - nə etməli

Niyə mühərrik yağı qara olur - nə etməli
Mühərrik yağının
qaralmasını necə aşkar etmək olar
Avtomobildə
yağın qaralması, yağlayıcı mayenin səviyyəsini yoxlayarkən, onun kiçik bir
hissəsi xüsusi yağ çubuğunda qaldıqda da müşahidə edilə bilər. Qaralmış yağ
filtri də rəng dəyişikliyini göstərir.
Yağların
qaralmasının təbii səbəbləri
Yağlayıcı
maye təbii səbəblərə görə qarala bilər - onun əsas funksiyası avtomobil
mühərrikini karbon yataqlarından və kirdən təmizləməkdir. Bundan əlavə,
istiliyə məruz qalma maddənin parçalanmasına səbəb olacaq, bu da rəng
xüsusiyyətlərinin dəyişməsinə səbəb ola bilər.
Yağın
tez qaralmasına səbəb olan nasazlıqlar
Ancaq
yağın görünüşündəki dəyişikliklər avtomobilin nasazlıqlarını və ya işindəki
səhvləri də gizlədə bilər. Yağın qaralmasının bir neçə ən ümumi səbəbi var.
Piston
aşınması
Pistonun
aşınması mühərrik yağının qara rəngə çevrilməsinə səbəb ola bilər, çünki bu,
maddənin istehlakını artırır və onun yanma kamerasına daxil olmasına imkan
verir. Bu, mayenin karbon yataqları ilə çirklənməsinə və qara rəngə
çevrilməsinə səbəb ola bilər.
Mühərrikin həddindən artıq istiləşməsi
Normal
işləmə diapazonundan yuxarı yüksək temperatur yağın parçalanmasına və
oksidləşməsinə səbəb ola bilər. Bu proses materialın qara rəngə çevrilməsinə və
avtomobilin mühərrikinin yağlanmasında və soyudulmasında təsirinin azalmasına
səbəb ola bilər.
Belə
bir səbəb daha ciddi zədələnmə və mühərrikin xidmət müddətinin azalması üçün
katalizator ola bilər. Mənfi təsirlərin qarşısını almaq üçün mühərrikin
istiliyinə nəzarət etmək, soyutma sisteminə müntəzəm qulluq etmək, həddindən
artıq yüklənmədən qaçmaq və sistemdə sürtkü yağının düzgün səviyyəsini saxlamaq
vacibdir.
Mühərrikin
yuyulması üçün aqressiv təmizləyicilər
Mühərrikin
aqressiv yuyulma təmizləyiciləri kimyəvi fəaliyyətlərinə görə yağın qara rəngə
çevrilməsinə səbəb ola bilər. Bu əlavələr mühərrik bölməsində çöküntüləri və
yığılmış çirkləndiriciləri həll edir və çıxarır. Təmizləmə prosesi zamanı onlar
əvvəllər çöküntüdə qalmış hissəcikləri və tullantıları buraxa bilərlər. Bu
sərbəst buraxılan hissəciklər yağla qarışaraq ona tünd rəng verə bilər.
Mənfi
nəticələrin qarşısını almaq üçün, yuyulduqdan sonra həm yağın, həm də
filtrlərin dəyişdirilməsinə əmin olmaq üçün bu cür təmizləyicilərin istifadəsi
üçün təlimatları diqqətlə oxumalı və onlara əməl etməlisiniz.
Yağın
kül tərkibinin artması
Sürtkü
yağının yüksək kül tərkibi silindrlərdə çox miqdarda çöküntü əmələ gəlməsinə
kömək edir, kül tərkibi az olan yağ isə daha yüksək qələvi sayına malikdir.
İkinci növ sürtkü mühərriki çirklərdən daha sürətli təmizləyir, həm də qaralır
və daha tez çirklənir - belə bir maddə 5-6 min kilometrdən sonra
dəyişdirilməsini tələb edir. Buna görə də orta kül tərkibli yağdan istifadə
etmək tövsiyə olunur.
Yanma məhsullarının neftə daxil olması
Yanma
yağının çirklənməsi his hissəcikləri və digər zibillər, həmçinin
atomlaşdırılmamış yanacaq mühərrikin yağ qabına və ya karterinə daxil olduqda
baş verir. Bu maddələr yağla qarışdıqda onun rəngini və tərkibini dəyişə bilər,
bu da yağı qara edir və mühərrikin yağlanması və soyudulmasında təsirsiz olur.
Yağa
daxil olan yanma məhsulları yanacaq-havanın düzgün qarışdırılmaması, egzoz
sistemindəki nasazlıqlar və ya silindrlərin içərisində yanma problemləri kimi
müxtəlif problemlərin nəticəsi ola bilər.
Karterdə
qazların yığılması
Mühərrik
yanacaq buxarı və ya yanma məhsulları kimi qazlar istehsal edir ki, onlar da
krank karterinin havalandırma sistemi və ya digər yollarla yağa daxil ola
bilər. Bu qazlar sürtkü yağına daxil olduqda onun kimyəvi tərkibini və rəngini
dəyişə bilirlər.
Karterdə
qazın yığılmasına müxtəlif amillər səbəb ola bilər, məsələn, ventilyasiya
sisteminin düzgün işləməməsi, mühərrikin həddindən artıq istiləşməsi, yanacağın
yanma sisteminin düzgün tənzimlənməməsi və digər problemlər.
Keyfiyyətsiz
yanacaq və ya yağ
Mühərrik
yağının qaralması keyfiyyətsiz yanacaq və ya yağın istifadəsi nəticəsində baş
verə bilər. Aşağı keyfiyyətli yanacaq vəziyyətində, onun tərkibində çirklər,
çirkləndiricilər və hətta su ola bilər ki, bu da yandırıldıqda, yağlama sistemi
vasitəsilə yağa daxil olan his və digər tullantılar əmələ gətirə bilər. Bu,
rəngin dəyişməsinə və maddələrin çirklənməsinə səbəb ola bilər.
Digər
tərəfdən, avtomobil istehsalçısının tələb və tövsiyələrinə cavab verməyən
keyfiyyətsiz yağdan istifadə də onun rənginin və xüsusiyyətlərinin sürətlə
dəyişməsinə səbəb ola bilər.
Niyə
dizel mühərrikində yağ daha tez qaralır?
Dizel
mühərriklərində yağ, işlənmiş qazlarda daha çox qatı və yanma məhsullarının
olması səbəbindən xassələrini daha sürətli dəyişməyə başlayır, bu da karterin
havalandırma sistemi vasitəsilə daxil ola bilər. Bu cür qurğular, həmçinin
benzin vahidlərindən daha yüksək temperatur və təzyiqlərdə işləyir, bu da
sürtkü mayesinin sürətli oksidləşməsinə və rənginin dəyişməsinə kömək edir.
Yağın
qaralmasının diaqnostikası
Yağın
qaralmasının diaqnostikası sürtkü yağının və yağ filtrinin vizual
yoxlanılmasını, rənginin və tutarlılığının təhlilini əhatə edir. Maddə qara
rəngə çevrilərsə, bu, köhnəlmiş hissələr, yanacağın düzgün yanmaması,
havalandırma və ya digər nasazlıqlar kimi müxtəlif problemləri göstərə bilər.
Dəqiq diaqnoz üçün materialların laboratoriya təhlili, həmçinin mühərrikin və onun
sistemlərinin vəziyyətinin yoxlanılması tələb oluna bilər. Problemin həlli
qaralmanın müəyyən edilmiş səbəbindən asılı olacaq.
Yağ qaralırsa nə etməli:
kök səbəbi aradan qaldırın və yağı dəyişdirin
Avtomobilinizdəki
sürtkü yağı qara rəngə çevrilibsə, ilk addım mühərrikin, yanma sisteminin və
yağlama sisteminin vəziyyətini yoxlamaq kimi problemin səbəbini
müəyyənləşdirmək və aradan qaldırmaqdır. Bundan sonra, mühərrikin səmərəli
işləməsini bərpa etmək və daha çox çirklənmənin qarşısını almaq üçün yağ və yağ
filtri dəyişdirilməlidir.
Yağın
dəyişdirilməsinin optimal vaxtı
Optimal
yağ dəyişdirmə intervalları yağın növündən, mühərrik növündən və istehsalçının
tövsiyələrindən asılıdır, lakin adətən 10.000 ilə 15.000 km arasında və ya hər
6 ayda bir olur. Tez-tez yağlayıcı mayelərin xüsusiyyətləri nəzəri dəyişdirmə
dövrlərindən sapma tələb edir, bir qayda olaraq, dəyişdirilmədən işləmə müddəti
adətən üçdə bir azaldılır; Avtomobiliniz intensiv istifadə olunursa, yağı daha
tez-tez dəyişməli ola bilərsiniz.
Qara
yağda sürməyin nəticələri
Qaralmış
yağla idarə etmək avtomobiliniz və onun mühərriki üçün ciddi mənfi nəticələrə
səbəb ola bilər. Mümkün nəticələrdən bəziləri bunlardır:
Yağlamanın
pisləşməsi. Qara yağ his hissəcikləri, kir və digər çirklərlə çirklənə bilər ki,
bu da onun mühərriki effektiv şəkildə yağlamaq qabiliyyətini azaldacaq. Bu,
mühərrik hissələrinin aşınmasına və xidmət müddətinin azalmasına səbəb olur.
Soyutmanın
pisləşməsi. Çirklənmiş maye mühərrikin soyudulmasında daha az təsirli olur. Bu,
cihazın həddindən artıq istiləşməsinə və ciddi zədələrə səbəb ola bilər.
Artan
yanacaq sərfiyyatı. Çirklənmiş yağ mühərrikin işini pisləşdirə bilər ki, bu da
yanacaq sərfiyyatının artmasına və yanacaq sərfiyyatının azalmasına səbəb ola
bilər.
Məhsuldarlığın
azalması. Belə sürtkü mayesi mühərrikin işinə mənfi təsir göstərərək onu daha
az güclü edir.
Ekoloji
göstəricilərin pisləşməsi. Neftin tərkibindəki çirkləndiricilərin əhəmiyyətli
dərəcədə olması atmosferə daha çox zərərli maddələrin buraxılmasına səbəb ola
bilər.
Yağın
çox tez qaralmasının qarşısını alır
Avtomobilinizin
mühərrik yağının çox tez qaralmasının qarşısını almaq, yağın keyfiyyətini
qorumağa və onun xidmət müddətini uzatmağa kömək edən bir sıra fəaliyyət və
təcrübələri əhatə edir. Ən təsirli profilaktik tədbirlər hesab olunur:
Müntəzəm
olaraq yağ və filtr dəyişikliyi. Yağ dəyişdirmə tezliyi və növü ilə bağlı
istehsalçının tövsiyələrinə əməl etmək ən vacib addımlardan biridir. Bu,
tullantı materialları, materialları və çirkləndiriciləri çıxarmağa, onların
yığılmasının qarşısını almağa və yağlanmağı yaxşılaşdırmağa kömək edir.
Keyfiyyətli
yağdan istifadə. Avtomobil istehsalçısının spesifikasiyalarına cavab verən
yüksək keyfiyyətli sürtkü yağının seçilməsi komponentləri və sistemləri təmiz
saxlamağa və mühərriki qorumağa kömək edir.
Düzgün
əməliyyat. Nəqliyyat vasitəsini idarə edərkən, mühərrikə həddindən artıq
yüklənmədən və həddindən artıq istiləşmədən qaçın, mühərrikin işləmə rejimləri
ilə bağlı tövsiyələrə əməl edin və tez-tez qısa səfərlərdən çəkinməyə çalışın.
Yanma
sisteminə texniki qulluq. Yanma sisteminə, o cümlədən egzoz və suqəbuledici
sistemlərə müntəzəm texniki qulluq yanma məhsullarının yağa daxil olmasının
qarşısını alır.
Karterin
ventilyasiya sisteminin yoxlanılması. Yağ aerasiyasının və qazların sistemə
daxil olmasının qarşısını almaq üçün karterin havalandırma sistemi yaxşı
vəziyyətdə olmalıdır.
Yüksək
keyfiyyətli yanacağın istifadəsi. Mühərrikdə çöküntülərin və çirkləndiricilərin
əmələ gəlməsinin qarşısını almaq üçün avtomobil yüksək keyfiyyətli yanacaqla
doldurulmalıdır.
Daimi
texniki baxışlar. Mühərrik və yağlama sistemindəki problemləri ciddiləşməmişdən
əvvəl müəyyən edə bilən peşəkarlar tərəfindən avtomobilinizin mütəmadi olaraq
yoxlanılması, sürtkü yağlarının çox tez qaralması ilə bağlı problemlərin
qarşısını almağa kömək edə bilər.
Bu qabaqlayıcı tədbirlərə riayət etmək yağınızı yaxşı vəziyyətdə saxlamağa və onun çox tez qara rəngə çevrilmə riskini azaltmağa kömək edəcək, bu da öz növbəsində mühərrikinizin ömrünü uzadar.
Şərh yaz