Niyə mühərrik yağı qara olur - nə etməli




Mühərrik yağının qaralmasını necə aşkar etmək olar
Avtomobildə yağın qaralması, yağlayıcı mayenin səviyyəsini yoxlayarkən, onun kiçik bir hissəsi xüsusi yağ çubuğunda qaldıqda da müşahidə edilə bilər. Qaralmış yağ filtri də rəng dəyişikliyini göstərir.
Yağların qaralmasının təbii səbəbləri
Yağlayıcı maye təbii səbəblərə görə qarala bilər - onun əsas funksiyası avtomobil mühərrikini karbon yataqlarından və kirdən təmizləməkdir. Bundan əlavə, istiliyə məruz qalma maddənin parçalanmasına səbəb olacaq, bu da rəng xüsusiyyətlərinin dəyişməsinə səbəb ola bilər.
Yağın tez qaralmasına səbəb olan nasazlıqlar
Ancaq yağın görünüşündəki dəyişikliklər avtomobilin nasazlıqlarını və ya işindəki səhvləri də gizlədə bilər. Yağın qaralmasının bir neçə ən ümumi səbəbi var.
Piston aşınması
Pistonun aşınması mühərrik yağının qara rəngə çevrilməsinə səbəb ola bilər, çünki bu, maddənin istehlakını artırır və onun yanma kamerasına daxil olmasına imkan verir. Bu, mayenin karbon yataqları ilə çirklənməsinə və qara rəngə çevrilməsinə səbəb ola bilər.



Mühərrikin həddindən artıq istiləşməsi
Normal işləmə diapazonundan yuxarı yüksək temperatur yağın parçalanmasına və oksidləşməsinə səbəb ola bilər. Bu proses materialın qara rəngə çevrilməsinə və avtomobilin mühərrikinin yağlanmasında və soyudulmasında təsirinin azalmasına səbəb ola bilər.
Belə bir səbəb daha ciddi zədələnmə və mühərrikin xidmət müddətinin azalması üçün katalizator ola bilər. Mənfi təsirlərin qarşısını almaq üçün mühərrikin istiliyinə nəzarət etmək, soyutma sisteminə müntəzəm qulluq etmək, həddindən artıq yüklənmədən qaçmaq və sistemdə sürtkü yağının düzgün səviyyəsini saxlamaq vacibdir.
Mühərrikin yuyulması üçün aqressiv təmizləyicilər
Mühərrikin aqressiv yuyulma təmizləyiciləri kimyəvi fəaliyyətlərinə görə yağın qara rəngə çevrilməsinə səbəb ola bilər. Bu əlavələr mühərrik bölməsində çöküntüləri və yığılmış çirkləndiriciləri həll edir və çıxarır. Təmizləmə prosesi zamanı onlar əvvəllər çöküntüdə qalmış hissəcikləri və tullantıları buraxa bilərlər. Bu sərbəst buraxılan hissəciklər yağla qarışaraq ona tünd rəng verə bilər.
Mənfi nəticələrin qarşısını almaq üçün, yuyulduqdan sonra həm yağın, həm də filtrlərin dəyişdirilməsinə əmin olmaq üçün bu cür təmizləyicilərin istifadəsi üçün təlimatları diqqətlə oxumalı və onlara əməl etməlisiniz.
Yağın kül tərkibinin artması
Sürtkü yağının yüksək kül tərkibi silindrlərdə çox miqdarda çöküntü əmələ gəlməsinə kömək edir, kül tərkibi az olan yağ isə daha yüksək qələvi sayına malikdir. İkinci növ sürtkü mühərriki çirklərdən daha sürətli təmizləyir, həm də qaralır və daha tez çirklənir - belə bir maddə 5-6 min kilometrdən sonra dəyişdirilməsini tələb edir. Buna görə də orta kül tərkibli yağdan istifadə etmək tövsiyə olunur.




Yanma məhsullarının neftə daxil olması
Yanma yağının çirklənməsi his hissəcikləri və digər zibillər, həmçinin atomlaşdırılmamış yanacaq mühərrikin yağ qabına və ya karterinə daxil olduqda baş verir. Bu maddələr yağla qarışdıqda onun rəngini və tərkibini dəyişə bilər, bu da yağı qara edir və mühərrikin yağlanması və soyudulmasında təsirsiz olur.
Yağa daxil olan yanma məhsulları yanacaq-havanın düzgün qarışdırılmaması, egzoz sistemindəki nasazlıqlar və ya silindrlərin içərisində yanma problemləri kimi müxtəlif problemlərin nəticəsi ola bilər.
Karterdə qazların yığılması
Mühərrik yanacaq buxarı və ya yanma məhsulları kimi qazlar istehsal edir ki, onlar da krank karterinin havalandırma sistemi və ya digər yollarla yağa daxil ola bilər. Bu qazlar sürtkü yağına daxil olduqda onun kimyəvi tərkibini və rəngini dəyişə bilirlər.
Karterdə qazın yığılmasına müxtəlif amillər səbəb ola bilər, məsələn, ventilyasiya sisteminin düzgün işləməməsi, mühərrikin həddindən artıq istiləşməsi, yanacağın yanma sisteminin düzgün tənzimlənməməsi və digər problemlər.
Keyfiyyətsiz yanacaq və ya yağ
Mühərrik yağının qaralması keyfiyyətsiz yanacaq və ya yağın istifadəsi nəticəsində baş verə bilər. Aşağı keyfiyyətli yanacaq vəziyyətində, onun tərkibində çirklər, çirkləndiricilər və hətta su ola bilər ki, bu da yandırıldıqda, yağlama sistemi vasitəsilə yağa daxil olan his və digər tullantılar əmələ gətirə bilər. Bu, rəngin dəyişməsinə və maddələrin çirklənməsinə səbəb ola bilər.
Digər tərəfdən, avtomobil istehsalçısının tələb və tövsiyələrinə cavab verməyən keyfiyyətsiz yağdan istifadə də onun rənginin və xüsusiyyətlərinin sürətlə dəyişməsinə səbəb ola bilər.
Niyə dizel mühərrikində yağ daha tez qaralır?
Dizel mühərriklərində yağ, işlənmiş qazlarda daha çox qatı və yanma məhsullarının olması səbəbindən xassələrini daha sürətli dəyişməyə başlayır, bu da karterin havalandırma sistemi vasitəsilə daxil ola bilər. Bu cür qurğular, həmçinin benzin vahidlərindən daha yüksək temperatur və təzyiqlərdə işləyir, bu da sürtkü mayesinin sürətli oksidləşməsinə və rənginin dəyişməsinə kömək edir.
Yağın qaralmasının diaqnostikası
Yağın qaralmasının diaqnostikası sürtkü yağının və yağ filtrinin vizual yoxlanılmasını, rənginin və tutarlılığının təhlilini əhatə edir. Maddə qara rəngə çevrilərsə, bu, köhnəlmiş hissələr, yanacağın düzgün yanmaması, havalandırma və ya digər nasazlıqlar kimi müxtəlif problemləri göstərə bilər. Dəqiq diaqnoz üçün materialların laboratoriya təhlili, həmçinin mühərrikin və onun sistemlərinin vəziyyətinin yoxlanılması tələb oluna bilər. Problemin həlli qaralmanın müəyyən edilmiş səbəbindən asılı olacaq.




Yağ qaralırsa nə etməli: kök səbəbi aradan qaldırın və yağı dəyişdirin
Avtomobilinizdəki sürtkü yağı qara rəngə çevrilibsə, ilk addım mühərrikin, yanma sisteminin və yağlama sisteminin vəziyyətini yoxlamaq kimi problemin səbəbini müəyyənləşdirmək və aradan qaldırmaqdır. Bundan sonra, mühərrikin səmərəli işləməsini bərpa etmək və daha çox çirklənmənin qarşısını almaq üçün yağ və yağ filtri dəyişdirilməlidir.
Yağın dəyişdirilməsinin optimal vaxtı
Optimal yağ dəyişdirmə intervalları yağın növündən, mühərrik növündən və istehsalçının tövsiyələrindən asılıdır, lakin adətən 10.000 ilə 15.000 km arasında və ya hər 6 ayda bir olur. Tez-tez yağlayıcı mayelərin xüsusiyyətləri nəzəri dəyişdirmə dövrlərindən sapma tələb edir, bir qayda olaraq, dəyişdirilmədən işləmə müddəti adətən üçdə bir azaldılır; Avtomobiliniz intensiv istifadə olunursa, yağı daha tez-tez dəyişməli ola bilərsiniz.
Qara yağda sürməyin nəticələri
Qaralmış yağla idarə etmək avtomobiliniz və onun mühərriki üçün ciddi mənfi nəticələrə səbəb ola bilər. Mümkün nəticələrdən bəziləri bunlardır:
Yağlamanın pisləşməsi. Qara yağ his hissəcikləri, kir və digər çirklərlə çirklənə bilər ki, bu da onun mühərriki effektiv şəkildə yağlamaq qabiliyyətini azaldacaq. Bu, mühərrik hissələrinin aşınmasına və xidmət müddətinin azalmasına səbəb olur.
Soyutmanın pisləşməsi. Çirklənmiş maye mühərrikin soyudulmasında daha az təsirli olur. Bu, cihazın həddindən artıq istiləşməsinə və ciddi zədələrə səbəb ola bilər.
Artan yanacaq sərfiyyatı. Çirklənmiş yağ mühərrikin işini pisləşdirə bilər ki, bu da yanacaq sərfiyyatının artmasına və yanacaq sərfiyyatının azalmasına səbəb ola bilər.
Məhsuldarlığın azalması. Belə sürtkü mayesi mühərrikin işinə mənfi təsir göstərərək onu daha az güclü edir.
Ekoloji göstəricilərin pisləşməsi. Neftin tərkibindəki çirkləndiricilərin əhəmiyyətli dərəcədə olması atmosferə daha çox zərərli maddələrin buraxılmasına səbəb ola bilər.
Yağın çox tez qaralmasının qarşısını alır
Avtomobilinizin mühərrik yağının çox tez qaralmasının qarşısını almaq, yağın keyfiyyətini qorumağa və onun xidmət müddətini uzatmağa kömək edən bir sıra fəaliyyət və təcrübələri əhatə edir. Ən təsirli profilaktik tədbirlər hesab olunur:
Müntəzəm olaraq yağ və filtr dəyişikliyi. Yağ dəyişdirmə tezliyi və növü ilə bağlı istehsalçının tövsiyələrinə əməl etmək ən vacib addımlardan biridir. Bu, tullantı materialları, materialları və çirkləndiriciləri çıxarmağa, onların yığılmasının qarşısını almağa və yağlanmağı yaxşılaşdırmağa kömək edir.
Keyfiyyətli yağdan istifadə. Avtomobil istehsalçısının spesifikasiyalarına cavab verən yüksək keyfiyyətli sürtkü yağının seçilməsi komponentləri və sistemləri təmiz saxlamağa və mühərriki qorumağa kömək edir.
Düzgün əməliyyat. Nəqliyyat vasitəsini idarə edərkən, mühərrikə həddindən artıq yüklənmədən və həddindən artıq istiləşmədən qaçın, mühərrikin işləmə rejimləri ilə bağlı tövsiyələrə əməl edin və tez-tez qısa səfərlərdən çəkinməyə çalışın.
Yanma sisteminə texniki qulluq. Yanma sisteminə, o cümlədən egzoz və suqəbuledici sistemlərə müntəzəm texniki qulluq yanma məhsullarının yağa daxil olmasının qarşısını alır.
Karterin ventilyasiya sisteminin yoxlanılması. Yağ aerasiyasının və qazların sistemə daxil olmasının qarşısını almaq üçün karterin havalandırma sistemi yaxşı vəziyyətdə olmalıdır.
Yüksək keyfiyyətli yanacağın istifadəsi. Mühərrikdə çöküntülərin və çirkləndiricilərin əmələ gəlməsinin qarşısını almaq üçün avtomobil yüksək keyfiyyətli yanacaqla doldurulmalıdır.
Daimi texniki baxışlar. Mühərrik və yağlama sistemindəki problemləri ciddiləşməmişdən əvvəl müəyyən edə bilən peşəkarlar tərəfindən avtomobilinizin mütəmadi olaraq yoxlanılması, sürtkü yağlarının çox tez qaralması ilə bağlı problemlərin qarşısını almağa kömək edə bilər.

Bu qabaqlayıcı tədbirlərə riayət etmək yağınızı yaxşı vəziyyətdə saxlamağa və onun çox tez qara rəngə çevrilmə riskini azaltmağa kömək edəcək, bu da öz növbəsində mühərrikinizin ömrünü uzadar.